donderdag 9 april 2020

Geel en blauw ik hou van jou

Blauwdruck in Zwolle, nieuw verkooppunt van mijn werk, heeft een leuke actie om in deze tijd van crisis iemand een hart onder de riem te steken met een heel mooi brievenbuspakket. Daarin kunst, een verrassingspakket nog wel. Neem ter inspiratie een kijkje op de site van Blauwdruck. Als je de verpakking ziet kun je de weerstand niet weerstaan om er eentje te bestellen voor iemand die het nodig heeft, jarig is of je lief is. Verzin desnoods gewoon een excuus en stuur het onder een pseudoniem naar je eigen adres.
Aan de Coron-art actie wil ik wel deelnemen. Dus ik ben deze week begonnen met Coron-art werk maken. De eerste inspiratie bij Coronavirus was geel, geel garen. En José van Loon haar werk met geborduurde vogels op donker rood textiel inspireerde me om op gekleurde textiel te naaien. Geel en blauw is mijn lievelingskleurencombinatie en zo kwam het.
Ondertussen zoek ik ook nog naar lichtpuntjes. Die kun je ook in het donker zien. De maan is de afgelopen dagen een prachtig lichtpuntje. Wel zo'n fijn gevoel dat als ik ga slapen, dat er lichtpuntjes zijn.