donderdag 9 januari 2020

Vier lievelingskatten

Dubbel lieveling. Mijn lievelingsaantal en lievelingsdieren. Ik kreeg een bestelling om vier katten te maken. Ook deze bestelling was iets anders dan de actie voorwaardes van Schijnen in 2020 actie, ook de kleine lettertjes schrijven, was ik vergeten, haha.
Wel heel leuk. Ik mocht de echte katten namaken. Ik nam de bestelling enthousiast aan, en moest toch even een aanloopje in zelfvertrouwen nemen. Want namaken van de foto was toch nieuwig en anders. De eerste lukte enorm goed. Ik nam op een gegeven moment afstand en zag dat dit het was hoe het moest worden. Tja, toen nog drie te gaan. Dus weer een nieuwe drempel te nemen.
Waarom weet ik niet, maar die ene moest dat losse draadje uit de neus houden. Ik denk omdat ze zo eigenwijs kijken, en dat ook zijn, en leuk en gezellig, katten.
Ik vind ze lieveling geworden, een hele leuke bestelling.