dinsdag 17 december 2019

Schijnen in 20,20 actie

Voor mij was het een rustig, tevreden, creatief, actief, productief en liefdevol jaar. Daarom sluit ik 2019 graag af met een bijzondere actie. 'Schijnen in kwetsbaarheid', een serie geïnspireerd op 'zonder donker geen sterren', een vleugje Joseph Cornell waar ik eeuwig fan van blijf en verliefd op de serie 'Broken butterflies' van Anne ten Donkelaar dus daar ook een vleugje van in mijn serie.
Stel je wilde altijd al een dier uit de serie 'Schijnen in kwetsbaarheid', maar het kwam er niet van, of je hebt er al één en je wilt er meer, of ik breng je nu op het idee. Dan is nu je kans om er eentje bij mij te bestellen. Je favoriete dier zelfs.
Nieuw jaar nieuwe kansen en nieuwe getallen 2020. Daarin zit twee keer 20 en 020, beide dol op. Dol op Amsterdam en dol op dubbel en opgeteld is het vier en das ook een favoriet woord en getal.
Bestel nu je eigen dier voor € 20,20 exclusief verzendkosten.
Door mijn deelname aan Pakje Kunst besef ik hoe leuk het is om een kunstwerk te kopen voor een klein bedrag en dat je niet weet wat voor kunstwerk je krijgt. Deze actie heeft dat ook. Het is een verrassing hoe het er precies gaat uitzien. Zeker is dat ik het maak van tekeningen uit oude prentenboeken, genaaidd op tweedehands geweven witte servetten, dat het je bestelde lievelingsdier is en dat ik het opspan op een houten frame van7 x 7cm.
Bestellen kan nu en dat kan tot 22 december 2019.
Ter inspiratie heb ik drie voorbeelden gemaakt: een keep vogel, groot avondrood vlinder en een lindepijlstaart vlinder.
Via deze link kun je via mijn webshop Op Schoorl bestellen. Of stuur een mailtje met welk dier je graag wilt bestellen.
Ik ben benieuwd naar de lievelingen, Judith Koning, 17 december 2019.