vrijdag 17 januari 2020

Lievelingsdier Eenhoorn

Heel bijzonder dat ik voor zoveel mooie mensen een lievelingsdier mag maken. Ik lijk het ook wel te voelen, de liefde voor de personen die het als cadeau krijgen.
Deze is voor een heuse prinses, een fee, een engel en meisje tegelijk, een wonderschone creatie. Ik ken haar alleen van foto's, maar elke keer voel en zie ik haar hoe ik haar zojuist beschreef.
Ik mocht een eenhoorn maken, haar lievelingsdier, een bijzonder dier, net als de moeder en de dochter, waar ik het voor heb mogen maken.
Klaar om op een frame van 7x7cm opgespannen te worden twijfelde ik. Besprak het met Mars en hij bevestigde waar ik mee zat. Die moest ik niet te kort afsnijden. Dus naaide ik er een paar stroken aan en ging het werk op een frame van 10x10cm. Tja, een eenhoorn heeft gewoon wat ruimte nodig om dapper, zuiverend en met genade te kunnen eenhoornen.