zaterdag 6 oktober 2018

Toer de geluk

Mooi weer spelen. Ik trok gister een kaart 'Spelen'. Ik neem het advies van de kaart ter harte. Zeker na vanmorgen bij het zien hoe het gaat bij Peter's Autoservice, Peter zijn straal blauwe ogen en de service die ik eerlijk en soepel kreeg. Een mooie (leer)bedrijf met jongens.
Wat ik al wist, niet het negatieve posten, want alles wat je aandacht geeft groeit. Het verdriet van de inbraken is allang voorbij. Maar door het te posten blijft het actueel.
Vandaag begon in Dirkshorn, toen woonbeurs Amsterdam en via de toeristische en nostalgische route naar Purmerend.
Vroeger fietsen we met gemak naar Durgerdam en Holysloot. Soms om te zwemmen in het IJsselmeer, voor een kop koffie, een biertje of om raku te stoken. In Purmerend kochten we roti en saté. Heerlijk.
Toer de heimwee naar de stad, tegen beter weten in. Want ik hou nog zo van Amsterdam. Altijd een tikje ontevreden terug in Schagen. Maar vanmorgen zag ik hoe mooi je het kan maken, zoals bij Peter's autoservice. Die leert jongens monteren met plezier, respect en kennis. Simpel tevreden. Das mooi.
wabbeli sabbeli 14

wabbeli sabbeli 14

wabbeli sabbeli 14