donderdag 18 oktober 2018

Roeftum

Eind van de middag, na spullen inpakken atelier, de kat stiekem even buiten gelaten, alsof ik per ongeluk de deur open had laten staan. Ik een kop koffie, de kat even proeven aan buiten.
Nou niks niet proeven, hup, direct vol d'r in er door er op. Roef door de tuin, zoef de boom in, hup de boom weer uit, achter de konijnen aan. We hebben een racemonster.
Wat een lekker licht weer in mijn atelier. Over licht gesproken, ik heb vanmiddag voor het eerst een Acces Bars behandeling gehad. Fijn zeg. Ruimt lekker op, stroomt lekker door. Misschien voelde de kat dat ook wel en ging ze daardoor als een malle de tuin door.
Zien jullie trouwens ook E.T. in mijn vetplant?
Dit is dag 25 van mijn dertig dagen serie geïnspireerd op het Japanse Wabi Sabi, imperfectie met een gouden randje. In de zoektocht naar eenvoudig geluk bedacht ik Wabbeli Sabbeli serie in dertig dagen. Dertig dagen dubbele fotografie. Elke dag op zoek naar dat gouden randje in een imperfect leven.
wabbeli sabbeli serie - 25

25

25

25