maandag 1 oktober 2018

Ineens wist ik het

Suddenly I see en wist ik het. Zojuist draaide ze dit nummer op de radio en Michiel Veenstra gaf uitleg bij haar interview. Jaren op zoek, wat voor soort artiest KT Tunstall wilde zijn. Ineens wist ze het.
Wat een toeval. Vlak daar voor heb ik gebeld met de assistent van Claudy Jongstra. Op Vlieland tijdens een rondleiding op ITGWO zag ik het licht. Ineens wist ik het. Ik wil werken zoals Claudy Jongstra. Een paar weken verder denk ik, ik wil niet werken zoals zij, ik wil voor haar werken.
Als ik in de war ben, of eigenlijk zoekende, trek ik een tarot kaart. Ik heb een heel mooi deck van de Druïden. Natuurlijk trek precies wat ik wou: Vijf van bokalen. Letterlijk alles aan de kaart en uitleg klopt. Zelfs staat er een zin in met een gouden randje. Wauw! en de zon schijnt ook nog.
wabbeli sabbeli serie - 9