zondag 21 oktober 2018

Nieuwe schepen

Gister brak Marcel het houten huisje af dat ik gebruikte om mijn hangers van 'Misbaksels' te showen tijdens. Eerst tijdens een beurs bij Gaaf Groen, Alkmaar, later zette ik hem neer in mijn enorme atelier. Vandaag in hapklare brokken gezaagd voor onze kachel. Alsof de schepen achter mij verbranden. Klaar voor nieuw.
De roos heeft nog steeds knoppen. Voor deze serie maak ik een foto van deze knop. Want is imperfect. Er heeft iets aan zitten knagen. Normaal gesproken zou ik een perfect gave knop op de foto zetten. Nu niet.
Dit is dag 28 van mijn dertig dagen serie geïnspireerd op het Japanse Wabi Sabi, imperfectie met een gouden randje. In de zoektocht naar eenvoudig geluk bedacht ik Wabbeli Sabbeli serie in dertig dagen. Dertig dagen dubbele fotografie. Elke dag op zoek naar dat gouden randje in een imperfect leven.
wabbeli sabbeli serie - 28

28