donderdag 11 oktober 2018

Gouden randje cadeau

Ik kan altijd nog Heks worden. Ik hou van glazen potjes, vooral met rare glinsterende inhoud en de nieuwe kitten klimt heel graag op mijn schouder.
Vandaag begonnen met het inpakken van mijn spullen in mijn atelier. Beetje verdrietig werd ik er van. Klote dat het zo is gelopen. De aanbieding was te verleidelijk. Ik had een mini atelier en er werd een reuze atelier aangeboden. Toen ik twijfelde werd mij een worst van twee jaar voor gehouden. Die bleek loos, die belofte van die worst. De school zal heel snel gesloopt gaan worden (de jeugd doet al een voorproefje zo af en toe) en waarschijnlijk daardoor is er nooit een advertentie geplaatst en is er geen andere huurder bij gekomen. Ik vind mezelf stom. Ik ga niet meer naar een advies of verleiding luisteren.
Ik geloof het nu al niet. Hahaahaaaa, die eeuwige appel die mij in de verleiding brengt. Ik ben gemakkelijker te verleiden dan Eva. De website opschoorl.nl heb ik vandaag gesloten. Even nadenken over de webwinkel en de naam. Niet zelf bedacht, een webwinkel, en toen ik hem toch had wilde ik eigenlijk bij vertrek uit Schoorl ook van Schoorl in het web-adres af. Ik luisterde naar: 'Naam is niet echt belangrijk'. Dus veranderde ik het niet.
Vandaag vond ik wederom met gemak het gouden randje in mijn imperfecte leven. Onder andere in de thee.
wabbeli sabbeli serie - 18

18

18

18

18