zondag 14 oktober 2018

Bergen Schoorlse duinen en Struin

Na een fijn bezoek van Nita van Joolen, mijn oude handvaardigheid docent van de middelbare, gingen we natuurlijk even naar Bergen, op een zonnige zondag. Net als zo vele. Helaas was er een opening van de nieuwe expositie bij Museum Kranenburgh. Dus moesten we wel naar Duinvermaak. Maar ja, net als zo vele.
Dus gingen we na een gele route wandeling nog naar Struin. Ook fijn. Een plek waar ik voorheen twee keer per week kwam, toen Teun bij De Jongens op surfles zat.
Gelukkig gouden randjes genoeg weer op mijn pad. Dus dat ging weer gemakkelijk voor mijn dertig dagen serie geïnspireerd op het Japanse Wabi Sabi, imperfectie met een gouden randje. In de zoektocht naar eenvoudig geluk bedacht ik Wabbeli Sabbeli serie in dertig dagen. Dertig dagen dubbele fotografie. Elke dag op zoek naar dat gouden randje in een imperfect leven.
wabbeli sabbeli serie - 21

21

21