vrijdag 5 oktober 2018

De ongeloofwaardige verleiding

Wat ben ik toch veel. Vandaag werd ik in mijn atelier ongeloofwaardig gevonden. Dat ben ik ook. Zeker ook in de war. Dus trok ik wat kaartjes. Dat doe ik wanneer ik het niet meer weet. Op het moment weet ik niet hoe nu met atelier, creativiteit en vooral hoe ik mijn geld wil en kan verdienen.
De werk-rest weet ik natuurlijk wel. Ik wil werken in een succesvol atelier, in een groot licht gebouw met verschillende creatieven, jonge mensen om de boel wakker te houden, in het groen en uitzicht op water. Eigenlijk zoiets als waar ik nu zit.
Met uitzicht op knapperige rode appels, walnootdoppen en een kreukelige vlinder met gouden randjes aan de vleugels is de verleiding wel enorm om te genieten van mijn atelier. Verkreukelde vlinder was mijn schuld. Ik ging glas vegen, toch, nog van de tweede inbraak, en daar zat de vlinder precies eventje te vlinderen. Ik veegde het uit de naad, ze/he zat onder de deurpost.
Verder haalde ik alles uit de kast. Allerlei oud werk heb ik op een frame van 10x10cm opgespannen en kan het nog kleiner? Zeker. Ik had nog hele kleine textiel collages en vanmiddag spande ik ze op, op een frame van 6x6cm.
wabbeli sabbeli serie - 13

wabbeli sabbeli serie - 13

wabbeli sabbeli serie -13