dinsdag 23 oktober 2018

Klaar met een gouden randje

De laatste dag van mijn dertig dagen serie is precies op de dag dat ik mijn sleutels inlever van mijn grote lichte atelier in voormalig basisschool De Rank dependance. Je kunt er nu inderdaad wederom goed dansen. Zie hoe ruim. Ik denk aan dansen bij het zien en horen van het woord dependance, logisch.
Wat ook samenvalt is de bewolking. Drie maanden huurde ik het atelier aan het meertje in het Mondriaanpark in Schagen. Alle dagen zon in een warm en licht klaslokaal. Vandaag bewolking en regen. Wat bijzonder. Wel mooi, met een gouden randje aan de wolk. Waar de serie ook over gaat.
Dit is de laatste dag van mijn dertig dagen serie geïnspireerd op het Japanse Wabi Sabi, imperfectie met een gouden randje. In de zoektocht naar eenvoudig geluk bedacht ik Wabbeli Sabbeli serie in dertig dagen. Dertig dagen dubbele fotografie. Elke dag op zoek naar dag gouden randje in een imperfect leven.
wabbeli sabbeli serie - 30