dinsdag 11 december 2012

Wit zou je denken

Maar de wereld om mij heen is goud.
Ik nam mijn camera mee met de hond uitlaten. Het licht is namelijk zo prachtig. Ik zag mogelijke sneeuw foto's, maar die heb ik ook al gezien of facebook op pinterest, dus wat voeg ik toe? Toen ik het gouden licht zag kon ik het niet weerstaan om toch foto's te nemen. Goldeneye komt bij me op en dat terwijl ik nog nooit een James Bond heb kunnen afkijken.
Een kwart van mijn bezoekers is Engelstalig, best gek, waarschijnlijk komt dat door keep. Steeds komt bij me op, nou ja steeds, nu een aantal keer, om dan toch wat in het engels neer te tiepen. Bij deze.

Aspecially for my English readers, nice word, I am proud of my English ... not.
Walking the dog I noticed a golden world instead of white.

En dit is dan weer best gek, dat ik het gister nog had over ik de beeldvrouw, nu ga ik nog tekst toevoegen in een andere taal. Ik vat het niet. Lekker dubbel, daar hou ik dan ook weer zoveel van.
243