zondag 23 december 2012

Ontspanning tijdens drukke kerstbraderie

Vandaag lekker zitten handwerken in de blokhut van 'De Kunst'. Mijn zus en haar dochter stonden binnen in de winkel en ik zat buiten de zelfgemaakte bonbons en gluhwein te begeleiden. Ik had vilt en naald en draad meegenomen en deed speciaal voor mijn zus een attractie van de Efteling na. Ze kon vanuit de winkel mij zien zitten handwerken in de blokhut-showroom-leefruimte-tuinhuis (tja weet ik het hoe je zoiets noemt). Heerlijk, ik besefte dat in Mark 18 tijdens de expositie in de kelder ook weer dat ik zo'n rust kan hebben en maken terwijl er een drukte om mij heen is, genieten van binnen en het lijkt wel of de mensen die dat waarnemen even een hapje rust nemen. Ik zat stil en had het toch lekker warm met mijn hemd, t-shirt, twee truien en natuurlijk inti knitwear sjaal en vest van Anita.
254