zondag 23 december 2012

Veel muziek bij de Wereldband

Was vanavond bij optreden van "De Wereldband", enorm genoten, wat verbind muziek! Daar hou ik van, wat mis ik het maken van muziek dan toch ook. Uren achter elkaar toonladders en liedjes op de sax oefenen, en later bijna dagelijks spelen in een kroeg. Onder andere in Het Bimhuis, bij de mooiste mens op aarde Herman de Wit of Herbie White r.i.p. Maar waarom ik begon over de wereldband is omdat toen ik de zaal na afloop verliet ik een vrouw tegen haar man hoorde zeggen: 'Het was wel veel muziek hè?!' ..... hihi
De fudge is in de pure chocolade gedoopt en is heerlijk. Gluhwein staat te trekken het ruikt hier heerlijk in huis, hmmmmmmm. Kom morgen een glaasje drinken bij mijn zus haar winkel is open tijdens de kerstbraderie - van 11 tot 17:00 uur - De Ku(n)st, Paardenmarkt 45, Schoorl.
253