vrijdag 28 december 2012

Dag twee konijnen vind-envangerij

Tja als je zegt dat je dol bent op dubbel en dwars (ik) dan krijg je het ook. Dag 2 konijnen vind- en vangerij. Teun deed gisteravond een wens, vertelde ze net, dat de konijnen naar haar zouden komen. We zitten aan de koffie, Teun boos en verdrietig dat ze er geen mocht houden zegt Marcel 'Ga er maar eentje vangen, op de parkeerplaats' en zo was het dat we weer de jas aanschoten en binnen een minuut de eerste konijn weer hadden gevangen. Konijn twee die mij gister een blubberpak gaf door woest in mijn armen te springen terwijl ik op mijn hurken in het natte gras zat laat zich niet zo makkelijk vangen. De zin van vang vader en vang buren en vang moeder is er na een half uurtje ook wel vanaf. Teun heeft konijn 1 even geknuffeld en is wederom naar buiten om konijn 2 te vangen.
259

259 dubbel