woensdag 11 maart 2020

Tulpen kavels van textiel ruilen

Begin de dag met een heldere strandwandeling, of was het helder en ik nog niet. Ik was best helder, na de wandeling.
Daarna weer verder met houten frames maken. Dat irriteerde en ik besloot om mijn aangepaste 24 delig werk weer op de oude frames te nieten. Eigenlijk gaat het bij mij nooit als geplant. Ik bedacht dat de frames kleiner moesten. Maar zodra het werken irriteert of moeilijk gaat, dan neem ik even afstand. Die afstand was nodig om te zien dat het naaien en bijwerken van het werk nodig was en genoeg was.
Een beurse duim van het strak trekken van het textiel en 24 opnieuw opgespannen frames tot gevolg.
Het werk 'Ruilverkaveling' zat in het geheel op een frame. Eigenijk was het oorspronkelijke idee om het in allemaal losse delen te maken. Praktisch was het om het op één groot frame te zetten, in verband met het inrichten van de expositie. Ik leg het even aan de kant.