woensdag 25 maart 2020

Lichtpuntjes dag tien

Wat een mooie dag. Nadat we begin januari terug kwamen uit Costa Rica is het niet zo prachtig, strak en stralend weer geweest als de afgelopen dagen. Dit geeft energie.
Overal waar ik kijk zijn geluksmomentjes in de vorm van zonnestralen. Dat compenseert alles, bijna alles. We hebben wel wat te verwerken me z'n allen. Voor mij zijn het maar kleine zaken. Maar tjee wat kunnen die veel irritatie opwekken. Dus gooi ik het van me af. Gelukkig kan ik thuis mijn hart luchten na bezoek supermarkt, en op mijn weg terug naar huis genieten van de lente die zich prachtig en fier ontpopt. Wilg, narcissen en dotterbloemen. Tulpen kreeg ik van buurman Hans. Omdat we goede buren zijn. Das toch een aardig gebaar.
Wilma helpt via telefonische consulten. Zij had zoveel telefoontjes dat we vandaag bij ons werken. We krijgen vandaag steun van Amira.
 En ik maakte voor het eerst roti. Reuze ingewikkeld en na twee uur deeg maken, rijzen, rollen, deeg laten rusten, uitrollen en bakken waren ze heerlijk.
Morgen gaan we weer in Wilma haar praktijkruimte aan het werk. Met z'n vieren. Mijn favoriete groepje en getal.