donderdag 12 december 2019

Inpakken op het randje en de panterprint is in de wolken

Dat de panterprint al lang in de mode is vind ik nogal jammer te noemen. Maar dat het wolkendek ook mee gaat doen, gaat echt te ver. Ik zie het werkelijk overal op mijn weg naar de centrale bibliotheek van Alkmaar.
Er zit ook nog eens een eenhoorn op de wolken. Ik hou van dubbel en vooral dubbel liggen om mijn eigen gedachte bij het omhoog kijken. Vandaag bracht ik mijn nieuwe kleine medaillons van keramiek naar Pakje Kunst Alkmaar.
Je kunt het toeval noemen of dubbel of wellicht synchroon. Op de heenweg reed ik de straat van podium Victorie in en precies zong de zanger van Phoenix dat op de radio: Victorie uit het nummer If I ever feel better. Op de terugweg zong iemand, ook op 3FM, 'ram' en precies toen kwam er een RAM van Ford naast me rijden. Ik vind dat mooi.
Vanavond pakte ik nog wat dubbele foto's in, ook voor Pakje Kunst. Ik zit er op, op inpakken. Het kost wat tijd, maar het is zo aantrekkelijk als je het met aandacht doet.

Nou moe!!!! nu zit ik het stuk te schrijven (vrijdag 13 dec 12:34 uur) wordt het nr op de radio aangevraagd!!!! Ik zeg het zo vaak, waar je aandacht aan schenkt groeit. Wat zal ik nu eens aandacht geven. Koffie, ja hmmm. Nee, chocola! hmmmm ja van die lekkere Bossche kussen hmmmmmm. Zouden die mijn kant op kunnen komen als ik er maar lang genoeg aandacht aan schenk?