woensdag 29 mei 2013

Water wonderen

Alle ruimte krijgen, jeeeeeeej ! Het bevalt mij super zoals Wilma Wegert mij de ruimte geeft in hun galerie.
En het loopt nu echt overal uit, ook uit ogen, liedje gister op de radio van Giel zijn programma, deed de tranen over mijn wangen stromen. En vandaag, ik stapte in de auto bij acupunctuur vandaan, waar ze me extra prikten op mijn verkoudheid, dat het lekker los zou komen, nou dat deed het. Ik start de auto, direct start David Bowie en hij zet 'Heroes' aan, nooit eerder greep de tekst van dat liedje me als vanmorgen, weer watervallen over mijn wangen.
En even later dacht ik dat ik er best oké uit zag, althans dat zei mijn autospiegel, beetje rood, maar ja dat heb je als je hoest en verkouden bent ook. Dus ik stopte bij de stoffenhal, waar ze meestal nogal knorrig zijn, en dan druk ik me mild uit, er hangen ook van die enge bordjes in de hal, begint op de deur al, ben eigenlijk een beetje bang voor het personeel daar. Na een rondje door de winkel, zonder resultaat, vroeg ik om een stukje zwart fluweel lint. De meneer van de winkel ging heel de hal met me door en zei dat tot zijn spijt het niet in huis had.... spijt, lief......  zei hij ook nog, toen ik hem bedankte voor de moeite: 'maak je niet druk', en dan met zo'n lief gezicht, ohhhhhhhh. Ik was meteen blij.
29 mei