woensdag 29 mei 2013

Glaswerk

Het materiaal van vandaag is glas, veel glas. 'Groei Briljant' van expositie in december bij Markt 18, heeft net als de rups, brrr, beetje last van het beeld van miljoenen rupsen, want ik ben van alles aan het lezen over de monarch vlinder en toen was daar het besef, als er miljoenen vlinders zijn, das prachtig, maar het gaat al kriebelen bij de gedachten aan miljoenen rupsen. Wat een mooie zin, zie ik. Ehm 'Groei Briljant' heeft een verandering ondergaan, van trouwring, naar vruchtbaar huwelijk.
De kat van Wilma, naar wel gevraagd maar vergeten komt steeds gezellig bij me, zo rond de middag, meestal twee uur jankt hij wat, en gaat er weer van tussen. Wanneer ik buiten een kopje thee drink komt hij gezellig langs mijn benen heen en weren, om mij mooie zwart witte beenwarmers van katten haar te bezorgen. We hebben het goed samen in de galerie, de kat die ik bij gebrek aan zijn echte naam leeuw noem.
29 mei