zaterdag 18 mei 2013

Vol, voller, veelst

tjonge, te vol hoofd, blijkt, sschijnt. Ik gisteravond ik knal heet bad, met heel de pot zeezout, schijnt goed te zijn, word ik vanmorgen, om 6 uur, luilak hebben ze hier in West Friesland, grrrrrrrrrom, wakker met een nog voller hoofd. Niets geholpen. Wat dan? Wat kan ik doen? Ik wil er van af!!!!!
Ik heb sinds ik beneden ben het nummer van Anouk in mijn hoofd. Op aantal van de 300 net geknipte vlinders staan uilen, en ik zie dus ogen, vleugel, vogels en heb muziek associatie: Birds. Ik had hem tot dinsdag eigenlijk helemaal nog niet echt gehoord, hij was me niet opgevallen, maar met het optreden erbij, met die speelse blik van Anouk, zit het op mijn netvlies gegrift.
En oh ja 'Luilak' dat deden ze vroeger met blikjes achter de fiets, maar vanmorgen liepen ze rond met van die luchtalarm gevallen, daar kun je niet tegenop dromen. Daar word je wel wakker van. Gelukkig duurt het weer een heel jaar voor ze me weer veel te vroeg wakker toeteren.
Vanmiddag ga ik naar opening van Rietveld studenten bij Wegert & Sadocco.
18 mei 2013

18 mei 2013