vrijdag 31 mei 2013

Een vlindergun met een gouden randje

Op de beamer testen na ben ik klaar met inrichten en ben blij en trots en heb zin in mijn vrienden, familie en belangstellenden morgen in de galerie te ontmoeten. Zo fijn, ik hoor al links en rechts dat er ook werkelijk mensen gaan komen, haha, heel belangrijk, zo graag deel ik waar ik aan heb gewerkt. En gister was ik bij Dorien Tamis en mocht de tekst lezen en oh wat was ik trots om haar vriendin te zijn en wow wat een eer dat ze zo over mij kan schrijven. Heel nieuwsgierig ook naar haar verhaal morgenmiddag. Oh en met een onverwachte nonchalance pakte ze van opzij een wonderschoon cadeau. Een vlindergun met een gouden randje, nu kan ik nog meer vlinders de wereld in schieten.
Gelukkig staat er op mijn zakdoek, voor de verandering vandaag in de vorm van een rol toiletpapier, Danke. Bedankt !
31 mei