vrijdag 24 mei 2013

Van wit naar zwart

Ben ik er net achter dat ik van wit hou, is heel mijn atelier vol met zwart, merkwaardig. De grote zwarte vlinder is nu bijna af. Ik denk als ik net zo door borduur als gister dat het vanmiddag klaar zal zijn. Fijn. Ik heb het borduurwerk onderschat.
De verkoudheid houdt maar aan, ik slaap al twee nachten met een theedoek met gesneden uien om mijn hals, om überhaupt te kunnen ademen, heel mijn neus zit vol. Mijn lijf doet inmiddels ook op vele plekken zeer, van al dat snuiten, niezen, hoesten en kuchen. Nu vind ik wel dat ik schoon genoeg ben, of wat de reden van verkoudheid ook mag zijn. Ik ben klaar voor gezondheid.
Morgen en overmorgen heb ik een expositie via Wegert & Sadocco bij Romee Kanis, Grote Sloot 164, Sint Maartensbrug. Wiehiew!!! Ik toon klein werk op deze grote expositie.
24 mei 2013

24 mei 2013 dubbel