zaterdag 18 mei 2013

Kunst tentoonstelling Van Trias Artistica bij Romee Kanis

Blij en trots ben ik om te kunnen melden dat ik via Wegert & Sadocco ik hier aan mag deelnemen.

Kunst tentoonstelling Van Trias Artistica bij Romee Kanis.

Trias Artistica bestaat uit drie samenwerkende galerieën en viert hun eenjarige samenwerking.
Galerie Wegert & Sadocco uit Winkel, Galerie28 uit Schagen en Galerie Boot & Steyn uit Sint Maartenbrug.
Deze drie galerieën hebben een eigen kunstenaarsbestand die bij elkaar worden gevoegd in een tentoonstelling waarbij 17 kunstenaars zich presenteren.
Het beloofd zeer interessant te worden vanwege de diversiteit in kunstuitingen.
Abstrakt, figuratief en impressionistisch. Kortom voor een ieder wat wils.
Ook dit jaar maakt u kans op een kunstwerk t.w.v. 300 euro.

U bent van harte welkom op zaterdag 25 en zondag 26 mei a.s. van 11.00 tot 17.00 uur aan de Grote Sloot 164, 1752 JP Sint Maartensbrug.

De exposanten zijn: Judith Koning, Birgitt Busz, Menso Groeneveld, Robert Motelski, Hermanus van den Speelbergh, Rian van Nieuwkerk , Reina Ramakers, Gezien van de Riet, Corry Kooy, Lida van der Kooi, Esther Lang, Irene van der Veur, Sam Middleton, Diny Rijnsburger, Elly Korteweg, Werner Breuer, Till , Rob Migchelbrink en Romee Kanis.

Tu me amas, tu me nisi amas

Blauwe draadjes over de lijntjes