vrijdag 17 mei 2013

Super fijne vrijdag

En als je dan een avondje voor je zelf hebt dat eet je in plaats van klokslag 6 om half 9. Dat voelde ineens zo vrij, zelf de tijd mogen bepalen wanneer je gaat eten, gewoon toen ik trek kreeg, na het wandelen met Daf lustte ik wel wat.
Mazzel dat ik gister in plaats van de vis loempia had genomen. Want nu maakte ik dat waar ik als kind zo van genoot tijdens onze vakantie in Engeland, met mijn ouders, zus en Tante Jo: vers brood met een lekkerbekje (dit noemde ze in Engeland vast een beetje anders, haha: 'can I please have a Little tasty mouth please?' : ) ). Hmmmmmmmm daar heb ik net enorm van genoten.
Dat genoten kwam niet zomaar uit de lucht vallen overigens. Ik heb vanmiddag 300 fantastische vlinders geknipt, nou ja door de laser laten doen. Al bijna anderhalf jaar geleden had ik het plan opgevat om elke dat 1 vlinder met de schaar uit een kinderboek te knippen. Dan zou ik er wel rond de 350 kunnen hebben. Goed plan. Maar bij 2 vlinders, januari 2012, is het gebleven. Tot vandaag! Tjeeeeeeej !!!! wat heb ik een mazzel en geluk gehad zeg. Ik heb vandaag in 1 middag 300 vlinders gelazerd...... is dat een goed woord? Klinkt als belazerd en das niet zo mooi. Met de laser uitgebrand, huh? ook al zo raar, klinkt als afgebrand. De laser en Greet en Peter hebben mij in 1 middag 300 vlinders opgeleverd. Super.
En nu in bad. Ik ga een zeezout bad nemen, lekker heet ook. Ik ben vanaf dinsdagavond snik en snot verkouden. Ik ruik niets, proef niets. Het is dat het visje zo lekker krokant gebakken was en het witte brood zo heerlijk zacht, dat ik kon genieten van de textuur in mijn mond, maar ik ruik en proef al drie dagen bijna niets.
17 mei 2013

17 mei 2013