zondag 14 april 2013

Herman is gebakken en juich mee op dinsdag

Zo de 10 dagen zaten er gister op, we hebben Herman gebakken. Heerlijk om zo'n vriendschapskoek te mogen eten. Bonus materiaal toegevoegd, net een beetje meer dan in het recept was aangegeven, extra pure chocolade en extra rozijnen, wat extra kaneel en bonus kardemom, en cacao hmmmmmm, mooi is dat toch, vriendschap om van te smullen. Verder heb ik nog wat aan mijn lijf van bont zitten naaien, de vlinder was wat stevig geworden. Ik ga hem zo weer vol stoppen met mooi wit vulspul. En nog natuurlijk genieten, leve het barre bonte leven. Actie doet me goed, want ik had me toch een abonnement op het praten en met name luisteren. Wat is er toch een hoop te luisteren.
En ohhhhhh mijn 365 dagen project is bijna af. Ik heb vrijdag een dagje gesmokkeld, overgeslagen, dus eigenlijk loop ik stiekem achter. Dinsdag is mijn laatste dag van het jaar, het dubbel en dwars project dat liep van 16 april 2012 tot 16 april 2013. Het voelt op het moment zo kaal. Een prestatie van niks als er geen publiek staat. Staan jullie op de eindstreep te juichen dinsdag? Ik hoop het.
363 - Dit is Herman met vulling