maandag 22 april 2013

Geen wonderen vandaag, wel stevig door borduren op zeikgevoel en vlinder

Wonder's gister afgesloten en weggehaald, nu weer verder met solo expositie bij Wegert & Sadocco, 1 juni is de opening. (Voorlopige) Plattegrond gemaakt, gaf goed beeld even zo op papier. Bezig met enorm grote zwarte vlinder te borduren. Ik had al een witte, voor Kuna festival gemaakt, nu dus zo eentje in het zwart, zonder projecties erop.
En bleh wat voel ik me rot vandaag zeg. Het begon gisteravond al, toen ik thuis kwam na het afbreken. Ik had allerlei diep heftige gesprekken gevoerd tijdens mijn expositie in Wonder's. Met een kut dag qua gevoel, als gevolg. Ik blijf maar tobben en in mineur. Ik ging maar aan de slag, uit het hoofd gaan. Ik hoopte achter de naaimachine dat het niet zijn uitwerking zou hebben op het werk waar ik vandaag mee aan de slag ben en nu direct maakt het dat ik me nog rotter voel, want ik bekommer me om mijn werk. Ik voel me rot en bedrogen.
22 april

22 april (voorlopige) plattegrond solo expositie