woensdag 24 april 2013

Begon de dag met borduren

Voor 9 uur had ik al wat A4-tjes geborduurd: zwarte vlinder in wording.
En zo zeg wat hebben Jos en ik uithoudingsvermogen zeg. Vandaag woensdag, dus vandaag gewerkt aan voorleesfilmpje voor ons samenwerkingsproject Poëzinema. Zes video lagen en 4 audio, van links naar rechts en schuiven en verplaatsen. We werden er wel weer blij van, blij van het werk en natuurlijk het eindproduct alhoewel toen we het op youtube zette vonden we het toch even minder leuk, hij kreeg wat extra effecten, niet bedoelde effecten. We beraden ons daar over.
Tijdens het werk vroeg mijn lieve lief om oordopjes, ik zocht even in de snoerentas en kwam het oude fototoestel van Tante Jo tegen. Nou ja, hoe toevallig. Die ga ik lekker naast de 'mislukte foto muur' (die ik gister bedacht) hangen, tijdens expo.
Onderste foto: Mars kocht vandaag handleiding New York en geniet werk.
24 april

24 april dubbel

24 april dubbbel