zaterdag 27 april 2013

Dubbel kringloopgeluk

Thuis van kringloop met een aantal schatten zie ik door het glas van de voordeur dat de postbode is geweest met een brievenbus-pakketje. JA!!!!! Na een paasweekend hard werken en het uitbetalen van de week was het tijd voor een bonus aan mezelf. Ik bestelde Kringloopgeluk van Ingrid van Willenswaard. Prachtig. Ik ben eigenlijk van het plaatjes kijken, wanneer ik een tijdschrift lees, lees ik het dus eigenlijk niet. Ik kijk plaatjes en sla de tekst over. Maar bij Ingrid haar blog 'ingthings' lees ik wel de verhaaltjes bij de plaatjes, zij maakt dat ik ook leuker wil bloggen, minder boos zijn en meer blije dingen delen. En haar boek lees ik ook merk ik. Niet als een dolle naar het eind gebladerd, maar blij al haar teksten bij de plaatjes aan het lezen. Dubbel geluk en de zon schijnt ook nog.
27 april

27 april dubbel