donderdag 4 april 2013

365 schiet voorbij

Oh mijn 365 dagen project is over 12 dagen over. Tjee, jammer zeg, na 365 dagen geen foto's meer schieten voor mijn 365 dagen project. Nu moet ik zelf weer gaan verzinnen wat ik blog. Tjeeeeej. Er komt wel iets nieuws, vast een korter project. Wellicht iets voor mijn expo bij Wegert & Sadocco, bijvoorbeeld elke dag één speeltje maken. Das best een goeie, ik heb nog wat sponsoren te verwerken in mijn expositie, 24 geloof ik. Ik wil graag spelen, genieten, relaxt zijn en ontspannen doen. Dus dan ben ik in ieder geval bijna weer een maand spelend zoet.
Voor nu nog wat dubbel en dwars foto's van Paaspop 2013.
Skunk en The kik - Paaspop

Floortje en Caro's schaduw - Paaspop

illy en Club Lebowski - Paaspop

Caro Emerald en Douwe Bob - Paaspop

engeltje van Blaudzun en dansprojectie - Paaspop