donderdag 4 april 2013

Blije snijboon

Vorige maand stuurde ik een give-away naar Riri van blog Snijboon, ik had mee gedaan met een van mijn hartjes slinger geknipt uit een kinderboek over poezen, via het blog Ingthings van blogger Ingrid. Nieuwsgierig of ijdel keek ik net op het blog Snijboon en inderdaad ze had 27 maart een bericht geplaatst met foto en stukje over de hartjes slinger. Dat doe me goed zo vroeg op de donderdagmorgen. Voel me een beetje gaar namelijk, dus hang wat rond op internet, eerst ging het nog wel zo vlak na het Paaspop weekend, er was veel te doen, ook de was, had enorme inspiratie en zin, maar nu voel ik me best gebroken. Dus doe het lekker rustig aan vandaag en ruim misschien nog wel wat kopjes op.
De hartjes slingers zijn in Groningen te koop in de vtwonen winkel en in Schoorl bij De ku(n)st.

Hartjes slinger

Hartjes slinger
Hartjes slinger