dinsdag 1 januari 2013

VTvet


Het gaat sneller dan het licht en het gaat over mijn joepiestemming !!! Joegheeeeeee !!!! Ik hoorde gister, 31 december 2012, dat al half januari mijn werk in de vtwonen staat !!! Wowwwwww, vet cool, gaaf, tof, woozie en weet ik wat nog al meer.
Nu gaat natuurlijk half Nederland op mijn site kijken, maar ik krijg de video's er zelf niet op hoe ik er tevreden over ben. Nu voeg ik dan maar een pagina toe op mijn blog, want dat kan ik wel. Toch?!?!? We gaan het zien.
Het lukt, fijn.
'Vlinders in je kop', Verrassing', Stoom afblazen', 'Heksen koffie de luxe', 'De thee moet nog even trekken' en 'Donker', hieronder te zien, heb ik speciaal voor het vtwonen huis gemaakt (woonbeurs rai 2012). 'Fietsen door de regen' met Nina die voor de foto-/video-shoot prachtig springt heb ik in eerste instantie gemaakt om er dia's uit te gebruiken voor het Kuna festival en later bewerkt tot video-kunst voor vtwonen. 'Trek, drop trek!' heb ik gemaakt voor Spreeuwtv.nl een website van theaterfestival de Parade. 'Dansen op het raam' maakte ik gewoon.