woensdag 23 januari 2013

Plakken, knippen en vague zwieren

Vanmorgen eerst met Jos ons derde filmpje voor Poëzinema geplakt en geknipt en de lucht in geschoten en toen ik eigenlijk moest gaan poetsen ben ik lekker gaan plakken en knippen met karton, papier en boeken, nog een aantal Valentijn slingers van papier. En toen toch nog even gedanst, ehmmmmm gepoetst met Nouvelle Vague - Dance with me - aan, steeds hetzelfde liedje op. Dat krijg je wanneer je als band jezelf Nouvelle Vague noemt en ik geen echte kei ben in het frans. Ik vertaal het gewoon als nieuw en vaak, want Vague spreek je vast uit als vaak. Dus draaide ik hem lekker vaak. Het nummer doet me verlangen, verlangen naar romantiek, heel de dag in de armen van je geliefde door een lege danszaal zwieren.
284

284 dubbel

284 dubbel