vrijdag 18 januari 2013

Ik maak wat in me op komt

Valentijnsdag is in aantocht en hij vroeg me gister of ik alvast wat woonaccessoires kon maken, . . . oh nee het was mijn zus. Ik wist helemaal niet dat ik dat leuk zou vinden, ik zwelg erin, liefdes dingen maken. Heerlijk werkje zelfs met oorpijn: boeken kapot knippen. Ben blij dat ik eindelijk over de knipangst heen ben. Die heb ik ook nog een beetje met de verzamelde borduurwerken. Ik had het ook met de wollen dekens, die ik al zo'n 8 jaar verzamel. Angst om moois te vernachelen. Het moet natuurlijk wel mooier worden, gaat er dan door mij heen.
Oh en oh ja, ik wil graag ontdekken wat mijn ding nou precies is. Als ze me vragen wat ik nu precies maak heb ik nog geen kant en klaar 'hokjes' verhaal klaar. Dat is mijn gebrek. Ik denk dat ik mezelf dan meteen in een hokje stop wanneer ik zeg. Ik maak dit en dit omdat zus en zo.
Floortje kwam met de opmerking: je maakt wat in je op komt. Daar hou ik het nu even bij. Vind ik een goeie zin als het gaat over waar ik nu mee bezig ben.
279

279 dubbel