dinsdag 29 januari 2013

Slingeren

Vandaag was ik snijfabriek. We waren zondag naar ikea geweest voor spullen voor de nieuwe zolder en het karton heb ik hergebruikt om slingers om te wikkelen. En bezig met animatie-filmpje, zat te klooien met muziek. Dat is altijd mijn grote genieten, word zo blij wanneer ik muziek heb gevonden en beeld en geluid komen samen, de muziek keuze is meestal ook het startpunt van mijn montage, tot vorige week iemand op school zei dat dat beter kan en hij zou daar wel voor willen zorgen. Ik vond dat een super aanbod en verlang daar ook naar, muziek speciaal gemaakt voor mijn filmpjes......... maar het maakt wel dat ik vandaag enorm liep te emmeren omdat ik het gevoel heb dat ik niet goed genoeg ben in muziekmontage. Daar had ik voorheen geen idee van. Ik deed mijn best op de muziek en Jos noemde mij al eens DJudith. Maar oh wat heb ik een last van die ene opmerking, de muziek dat kan veel beter....... Natuurlijk zeg je zoiets wanneer je je eigen ding wilt 'verkopen', maar waarom heb ik er dan weer last van??!??!?! grrrrrrrr
Dus ik knutsel nog maar even verder, want morgen is het tijd om ons, Poëzinema, 4de voorlees filmpje online te zetten.
289
slinger uit kinderboek 'Vlindertjes'