dinsdag 22 januari 2013

Sneeuwklokje weg met de 6 1/4 kabouters

Vandaag de ladder op om de touwtjes van mijn installatie 'Sneeuwklokje en de 6 1/4 kabouters' bij Life-the gallery-Amsterdam door te knippen. En ja er zat werkelijk sneeuw op mijn trouwjurk en vandaag kon ik de kabouters nog even goed bekijken door de sneeuw die er lag. Ik had gedacht dat ik 10 dooie vingers en tenen zou hebben maar dat viel gelukkig mee, ik had het zelfs warm. Geraakt werd ik ook nog toen om twaalf uur, nog 4 touwtjes te gaan, de klokken van de Kerk (Westertoren denk ik) sloegen. Op weg naar huis een klein zelfgemaakt kadootje bij een lief groot meisje in de bus gedaan. En daarna snel naar de winkel om de vtwonen van februari te kopen, daar staat een foto van mijn video-werk in wat ik maakte voor het vtwonen huis. Super trots en blij.
Morgen is filmpje 3 van Poëzinema af.
283

283 dubbel