maandag 7 januari 2013

De vlinders in mijn maag maakten een sprongetje

Tjonge. Woep tjoep deed mijn maag, de vlinders in mijn buik maakte dat mijn maag een sprongetje maakte van plezier. Om te kijken vanaf wanneer het februari nummer van de vtwonen in de winkel ligt sla ik in de supermarkt even de laatste bladzijde van de vtwonen open.......... AAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH daar is de foto van de woonbeurs: het vtwonen huis met mijn video-films. Een vooraankondiging ! Tjeeeeeeee blij. Wow wat trots ben ik weer. Natuurlijk meteen het blad in mijn mandje. En heb net genoten van het blad, een heel stuk over wit, daar ben ik gek op. En borduursels, onder andere een plaid gemaakt van borduursels, tja ik heb er hier ook nog zo'n 300 liggen waar ik heel zuinig op ben. Ze zijn allemaal zo mooi dat er wel iets heel fantastisch mee gedaan moet worden, als inspiratie kijk ik vaak naar het werk van mister Finch, zoiets moois zou het kunnen worden.
Ben bezig met kussen te borduren voor De Ku(n)st met Zeee erop en een ster, drie maal raden welke combinatie dat maakt?
Jiiiiiiiiiiieeeeeeeeee !!!
vtwonen januari aankondiging februari 2013



269

video 'Donker' in het vtwonen huis