zondag 27 januari 2013

Ik in de vtwonen

Tjee, ik sta met werk en naam in de vtwonen. Ik heb al wel 6x gekeken, of stiekem al meer keer, naar mijn naam, staat het er echt? ja het staat er echt, mijn werk en naam in het woonblad waar ik graag voor inspiratie in kijk. En ook dat ik in het huis exposeerde afgelopen woonbeurs, tjee. Ik weet niet precies hoe lang ze al een echt huis bouwen voor de woonbeurs maar zo'n 14 jaar geleden stond ik vol bewondering in het vtwonen huis in de rai. Nu was mijn werk er te zien, ik vind het nog steeds ongelofelijk wonderlijk en mooi. Wonderlijk, vanmorgen zei een man dat tegen me:
'Wat een wonderlijk heerlijke dag', ik moest keihard lachen. Ik liep niet op mijn blijdst met hond in de regen die de sneeuw tot een vieze derrie maakte toen er een man in een elektrische rolstoel aan kwam, ik stapte even opzij. Hij keek me aan, lachte en zei bovenstaande zin. Mijn dag was goed.
vtwonen feb 2013