zondag 13 januari 2013

De laatste sneeuw

Gister bij Life-Amsterdam voor het laatst tijdens Garden Party 3 gevierd dat mijn installatie 'Sneeuwklokje en de 6 1/4 kabouters' daar mag zijn. Ik heb inderdaad wat onzinnigs gezegd gister, hihi. Waar het op neer komt is dat dit werk speciaal voor daar is gemaakt en het beeld zo ongeveer is opgekomen in mijn hoofd. Er is een gevoel en een beeld en ik heb 2 dagen touwtjes zitten knopen in de binnentuin en toen was het goed en nog steeds. Dit is wat mijn gevoel zei dat de ruimte nodig had.
Op de foto van een detail van mijn installatie zie je in de reflectie het werk van Birgitt Busz over Bambi. Daar ga ik binnenkort ook maar eens mee aan de slag, kom Bambi de laatste tijd steeds weer tegen.
Overigens geen sneeuw gezien gister in Amsterdam, wel Pim, dat was ook leuk, hier ligt nog een minuscuul laagje, mooi woord: minuscuul. Zeker bij sneeuw.
274

274 dubbel