dinsdag 25 juni 2013

Steeds beter

De caravan wordt steeds beter en mijn kriebels in lijf en humeur ook. Wat een mooie dingen komen mijn kant op, super.
In mijn Kuna festival caravan ontdekte ik een mooi ouderwets vliegengordijn en heb de oranje overgordijntjes weer opgehangen. Mars is bezig met wat verf werk, want ja ik kwam wat mooie plaatjes tegen op Pinterest....... Hij vindt het nog leuk om te doen ook.
Verder borrelen er om mij heen en naar mij toe allerlei leuke projecten. Jeeej!
En appeltaart is klaar om te worden gebakken, lekker voor de schoolverlaters morgen. En als we het dan toch over taart hebben. Donderdag ben ik jarig en word ik 43, steeds zoeft de reclame van dat vieze drankje door mijn hoofd. Ik hoop echt niet dat ik een jaar lang dat zoete drankje hoef te drinken.


dubbel Daf