zondag 16 juni 2013

Salon #36 zaterdag 22 juni bij Wegert & Sadocco


Er zijn nog een stuk of 6 plekken vrij voor de Salon van 22 juni, wees welkom. We gaan het hebben over mijn werk en mijn werk in wording, ontstaan en mijn gedachten over ontstaan van mijn beelden en werk. En natuurlijk maakt Wilma met Serge de meest wonderlijke maaltijd na de discussie, geïnspireerd op mijn werk, vanwege het aantal vlinders die te zien zijn op de tentoonstelling wordt het geloof ik een bloemrijke maaltijd.
Beste Salon liefhebbers,
U bent van harte welkom Salon # 36 , zaterdag 22 juni om 17:00 bij te wonen. Judith Koning zal te midden van haar expositie over haar artistieke processen, manier van denken en inspiratiebronnen vertellen, aan de hand van haar thema ” Serieus Spelen” .
Indien u interesse heeft om na de discussie met Judith te dineren, kunt u zich opgeven à € 25,00 per persoon. Diner bestaat uit een viergangen menu all in.
De ruimte voor het diner is beperkt, dus wie het eerst komt wie het eerst maalt, graag reageren voor woensdag 19 juni 2013.
Met vriendelijke groet,
Wilma en Serge
Galerie Wegert & Sadocco
Bosstraat 7
1731 SB Winkel
En bij het ontwaken en ook bij het openen van mijn mail vanmorgen had ik behoeft aan een toren. Waarom nu pas eigenlijk? Mijn achternaam is al bijna 43 jaar Koning. Nou goed ik dacht dat ik eigenlijk een toren zou willen beklimmen om mijn blijdschap te kunnen delen en vanaf te kunnen schreeuwen over die andere Salon, die van gister, namelijk dat mijn werk is opgenomen in Salon/kant, een initiatief van Gijs Stork en Manon Schaap, ze brengen kunst, design en mode samen op een bijzonder manier. Zij zijn zelf ook prachtig, met een open blik en vol energie en sprankeling brengen ze het bij elkaar en smelten het om tot een mooie energie. En ik doe mee. Er broedde gister tijdens de openingstour een wonder op. Allerlei geluiden ving ik op, gesprekken bedoel ik daar mee, die me de moed gaven en de hoop ook ooit deel te nemen aan de Salon/. Nou dat ging sneller dan het licht en geluid. Ik overhandigde het cadeau en 1 minuut later was ik newest participant van Salon/kant.
Mag ik het nog even van de daken schreeuwen dan?!?!?! Als je goed luistert hoor je me straks boven de wind uit roepen.
werk te zien bij Wegert & Sadocco

nu te zien bij Wegert & Sadocco