zaterdag 8 juni 2013

Leuke opdracht en veel kruissteek

Vanmorgen viel hij op de mat: de opdracht van Esther Hoogendijk. Blijft leuk post krijgen en zeker wanneer het grote post is. Ik had gehoor gegeven aan haar oproep om mee te doen aan een try-out met kunstenaars. Ik kreeg vandaag tekening/schilderij opgestuurd met de vraag of ik het af wilde maken. En ohhh hij is nu zo prachtig. Wel kreeg ik al wat ideeën, (na borduren, gat erin met doorkijk/dia, foto maken van iets wat er op lijkt en oh ja om de vouwen die het heeft door het vocht lijnen te spannen van draad) ik wacht even af of er nog meer ideeën komen. Ik hou je op de hoogte.
Vanmiddag naar Den Helder gegaan voor opening expositie van Aad Holkamp en Ed Broekhuizen en als je dan daar toch bent, even langs de kringloop daar en wat een gouden vondsten had ik weer, wow blij mee! Geweldige borduurwerkjes, ik denk dat ik pas tot iets kom met de werken wanneer ik op de 300 zit, wie weet?!?! En dubbel portret van paarden, met bij een van de borduurwerken achterop de tekst:"Voor haar dochter Yolanda haar 14e verjaardag gemaakt 1973" dubbel blij weer.
Opdracht/kunstwerk van Esther Hoogendijk

8 juni

8 juni dubbel