vrijdag 21 juni 2013

De week van de jachten

Wat een druk jachtgebied woon ik in. Kat die hier rond december naar binnen wilde was weer weg gelopen van huis en dus van werd ik gebeld. Dus wij weer op zoek.
Los lopend konijn op de parkeerplaats voor de deur. Dus daar moest ik ook weer zeker 3 kwartier achter aan jagen. Hij wilde wel graag aan mijn vingers ruiken, maar niet om zijn lijfje voelen, ik mocht hem niet grijpen. Ik geloof wel dat de buren van om de hoek, de eigenaar van konijn, hem uiteindelijk hebben kunnen pakken.
En als je exposeert in de oude bibliotheek, dan kun je wateroverlast verwachten. Het was een mooi orkest, de vallende druppels.
Ook nog een boekje gemaakt om weg te geven aan journalist, die een stukje gaat schrijven over mijn werk, een heel klein lekker boekje. Is altijd fijn om tastbaar te kijken. Gekke zin. Ik bedoel dat je soms anders naar dingen kijkt wanneer ze gedrukt zijn, dan wanneer je ze op je computer bekijkt.
21 juni

21 juni dubbel

21 juni dubbel