woensdag 9 oktober 2019

Vanaf zaterdag mijn werk te trekken

De kleine kunstwerken voor Pakje Kunst heb ik vandaag naar Pakje Kunst Haarlem gebracht. Lekker weertje tijdens mijn rit naar regiobeheerder Iris van Zanten, bakken regen met donder en bliksem. Wat een toeval, we kennen elkaar. Iris is in hetzelfde jaar als ik afgestudeerd aan de Amsterdamse Hogeschool voor de Kunsten. Zij bij tekenen & schilderen, ik beeldende vorming. Een leuke kleine reünie daar in een prachtig oud gebouw in Haarlem.
Vanaf zaterdagmiddag is mijn bijlage, een kleine dubbele foto van mijn blog Keep van Jute op MDF geplakt, voor vier euro, mijn favoriete getal! laten we vieren, uit de automaat die bij Kunst Centrum Haarlem te trekken. Dus kom met twee twee-euro munten en trek een Pakje Kunst. Het is wel een verrassing wat je trekt. Want het is namelijk hetzelfde principe als de verrassingseieren van Kindersurprise. Je weet dat het een klein kunstwerkje is, maar je weet niet van welke beeldend kunstenaar je wat je trekt.