maandag 14 oktober 2019

Exposeren op Textiel Plus Festival

Ja! Het harde werken aan mijn inzending voor de wedstrijd aan Textiel Plus festival 2019 heeft een vruchten afgeworpen. Mijn werk is geselecteerd en wordt geëxposeerd tijdens het festival in de Brabanthallen in Den Bosch.
Tevens kreeg ik van de week het aanbod voor een solo expositie op het Textiel Plus festival. Heel tof! Ik ben nog aan het broeden wat ik over een maand ga tonen. Mijn eerste idee was om werk uit de serie 'Stofwisseling' geïnspireerd op het werk van Jeroen Bosch te tonen. Want dat klopt immers, en wilde ik ook al heel graag tijdens het Jeroen Bosch jaar. Maar al snel schoot van de week, natuurlijk vlak voor ik in slaap viel, het idee door mijn hoofd dat ik een installatie wil tonen. Ik heb best veel installaties heb van textiel. Van slapen kwam toen nog maar weinig.
Wat en welke en hoe ik het ga exposeren zit ik nu op te broeden. Want installaties maken is naast foto's maken mijn favoriete werk.