maandag 16 september 2019

Cake en slingers

Nog steeds slingers van papier aan het maken. Nu eentje met 'De wolf en de zeven geitjes'. Soms ben ik een fabriek. Nu even een slingers-van-papier-fabriek. Mede ook omdat er nog wat afstand gedaan moet worden van mijn werk wat ik maak voor Textiel Plus wedstrijd. Ik heb de voorwaardes niet heel goed gelezen, lees: slecht gelezen, en dacht dat er stond dat er veel kleur gebruikt moest worden. Na herlezen stond er totaal iets anders. Mijn invulhoofd was weer in volle gang. Nu dus nog meer twijfels of dit werk wel mijn beste inzending zal zijn. Of toch een ander werk insturen? Nog maar even wat afleiding zoeken in de vorm van Franse mini cakejes. We hadden immers eiwitten over van de crème brûlée die Mars en Teun hadden gemaakt.
Even opgezocht hoe het woord crème brûlée te schrijven. Jeetje van een hoop accenten! Waarom? Was de bedenker van het recept niet zo tevreden en dacht laat ik een afleidende naam verzinnen? Of is dat mijn invulling, omdat ik afleiding zoek.