donderdag 25 april 2019

Nieuw draakje

Omdat ik weer een aantal zeepaardjes knuffels had verkocht mocht ik nieuw vulsel kopen, vulde er twee, die  al een tijdje klaar lagen, en maakte een draak van een zeepaardje.
Haha, nee, ik was aan het opruimen en kwam een oud rokje voor een pop tegen. Geen idee hoe ik er aan kom. Waarschijnlijk al een tijd terug gekocht in de kringloopwinkel. Zou ik het wegdoen? Nee. Ik haalde het uit elkaar en maakte er een nieuwe knuffel van.
Zo fijn dat ik het niet naar de kringloopwinkel bracht. Hij doet me namelijk nu denken aan die maffe zeepaardjes, die op draken lijken, de wiervis of Phyllopteryx taeniolatus. Wel even opgezocht natuurlijk en ik hou van ridders, dat komt waarschijnlijk door mijn geboorte straat, (Ridder) Magnusstraat en mijn achternaam, Koning. Dan moet je wel van draken en sprookjes houden toch.