dinsdag 10 mei 2016

Prachtige nieuwe werken van Melissa Halley

Zo enthousiast! Vandaag was ik op atelier bezoek bij Melissa Halley bij Grafisch Atelier Thoets, Amsterdam. Wat ben ik toch fan van haar werk. Ze was op dat moment bezig met het afdrukken van twee waanzinnig mooie lino printen. Die haal ik binnenkort naar Schagen (voor mezelf natuurlijk) en Schoorl (voor jullie), wanneer de inkt droog is. Je kunt ze zien op Melissa haar instagram.
Ik mocht negen nieuwe werken mee, waaronder zeven tekeningen en twee grote afdrukken van een jong zebrapaard. Ook al zo mooi.
Er was vanavond een voorlichting over het winkelgebied Schoorl waar ik mezelf voor had aangemeld, dus bracht ik het werk direct naar Op.
De voorlichting was slecht. Een meisje Lisa (achternaam weet ik niet, want ze stelde zich niet voor) dacht te kunnen spreken voor een groep, maar ik dacht van niet, dus ging lekker Douwe Bob kijken, en de foto's van het atelier bezoek terug kijken.
Vanaf donderdag is het werk van Melissa Halley te koop bij Op, Paardenmarkt 29a, Schoorl. Welkom op donderdag, vrijdag en zaterdag van 10:00 tot 17:00 uur.