zaterdag 14 mei 2016

Op nieuw

Met nieuwe tekeningen van Little Creatures van Tineke de Ruiter, nieuwe tekeningen en droge naald etsen van Melissa Halley en met de helemaal nieuw bij Op de sieraden en draadfiguren van Juul Bögemann heb ik de afgelopen dagen mijn winkelruimte anders ingericht.
Ook plakte ik om Eau d' Amsterdam te promoten een paar honderd iepenzaadjes op de ramen. Door de reflectie niet te fotograferen. Erg grappig door die narcissen van Melissa denk ik heel de tijd aan 'Me, myself and I', aan narcisme dus, en zie ik mezelf dus ook steeds gespiegeld in de etalageruit en in het werk van Melissa Halley.
Rob van ijskiosk 'De kleine ijsbeer' wist de oplossing voor de niet te fotograferende iepenzaadjes wel: 'Ze moeten gewoon live komen kijken.' Mee eens. Kom kijken naar al dat nieuws. Je bent welkom bij Op van donderdag tot zaterdag en op afspraak.
Misschien ben ik er ook nog even tijdens Pinksteren. Al is er maandag 'Meidenmarkt', ben ik dan weer niet echt dol op, op markten, wel op meiden. Of ik er ben dat meld ik op mijn facebook pagina van Op.
Fijn weekend, en zet hem op Douwe Bob.
Juul Bögemann

Melissa Halley

Melissa Halley

Melissa Halley

Melissa Halley - Little Creatures

Judith Koning - Melissa Halley
Marcel van Pinxteren - Maartje Jaquet